Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności.

Wystartowała Loteria BLIKA - do wygrania nawet 100 tysięcy złotych

06 gru 2016

Od 5 grudnia, każdy kto korzysta z płatności BLIKIEM, może wziąć udział w specjalnie przygotowanej loterii pod nazwą BLIKOMANIA i wygrać nawet 100 tysięcy złotych.

Loteria potrwa do 4 marca 2017 roku. Jest częścią szeroko zakrojonej, multimedialnej kampanii systemu płatności BLIK, która rozpoczęła się 2 grudnia. Spoty, dotyczące BLIKOMANII emitowane są w najbardziej zasięgowych i precyzyjnie sprofilowanych kanałach mediowych - telewizji, internecie, mediach społecznościowych, a także w wewnętrznych kanałach Banków - uczestników systemu.

W ramach loterii przewidziane jest łącznie aż 1000 nagród pieniężnych. Najwyższa z nich sięga 100 tysięcy złotych, poza tym wygrać można 900 nagród pieniężnych o wartości 100 złotych, 90 nagród o wartości 1 tys. złotych i 9 nagród o wartości 10 tys. złotych.

Aby wziąć udział w loterii wystarczy zgłosić swoje uczestnictwo najpóźniej do 4 marca 2017 roku przy wykorzystaniu formularza na stronie loterii https://blikomania.pl/ i dokonać co najmniej jednej transakcji BLIKIEM. Loterią objęte będą wszystkie transakcje wykonane między 5 grudnia a 4 marca 2017 roku.  

- Poprzez loterię chcemy zachęcić wszystkich do aktywnego korzystania z BLIKA i przekonać osoby, korzystające z bankowości mobilnej do niezwykłej wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności BLIK w każdym miejscu i o każdej porze, bez konieczności posiadania portfela i karty. Liczymy na to, że dzięki loterii pozyskamy kolejnych kilkaset tysięcy użytkowników. Chcemy podkreślić, że BLIK zmienia podejście do dokonywania płatności, a dzięki niemu transakcje są wygodne jak nigdy dotąd, mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności.

Szczegóły dotyczące loterii dostępne są w  regulaminie:

https://blikomania.pl/themes/blikomania/assets/regulamin/REGULAMIN_LOTERII_PROMOCYJNEJ_BLIK_30_09_2016_FINAL.pdf

Link do pierwszego spotu BLIKOMANII:

https://www.youtube.com/watch?v=81cKdFaUXJk

Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności - http://www.polskistandardplatnosci.pl.

Podstawowe informacje o Polskim Standardzie Płatności i systemie płatności mobilnych BLIK

BLIK - powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski i Inteligo) obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. System został zaplanowany w taki sposób, aby w szybkim czasie, na tych samych warunkach, dołączyły do niego inne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Od maja 2016 r. z BLIKA mogą korzystać klienci Getin Noble Banku, od października 2016 r. klienci T-Mobile Usługi Bankowe, a kolejni wydawcy i agenci są w trakcie finalizacji ustaleń związanych z uczestnictwem w systemie BLIK.

Uruchomienie BLIKA w Polsce stanowiło przełomowy moment procesu tworzenia krajowego, powszechnego standardu płatności, wykorzystującego nowoczesne technologie. Otwartość na współpracę z innymi instytucjami finansowymi na równych zasadach daje perspektywę błyskawicznego rozwoju i ustawicznego powiększania sieci akceptacji płatności telefonem, co jest gwarantem szerokiej gamy możliwości oferowanych użytkownikom.                                                                                                                                                                      

Kontakt dla mediów:

Tomasz Ł. Rożek
+48 882 177 221
t.rozek@unitedpr.pl

Wystartowała pierwsza ogólnopolska multimedialna kampania reklamowa marki BLIK

05 gru 2016

Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie  wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności - to główne cele rozpoczynającej się 2 grudnia 2016 r. multimedialnej kampanii reklamowej  systemu płatności mobilnych BLIK.

System mobilnych płatności BLIK istnieje od lutego 2015 roku. W ciągu kilkunastu miesięcy funkcjonowania spółka skupiała się na rozwoju funkcjonalności produktu oraz budowie sieci akceptacji w poszczególnych kanałach sprzedaży. Etap rozwoju systemu, na którym obecnie znajduje się system BLIK, pozwala na rozpoczęcie szerokich działań reklamowych. Kampania, która od początku grudnia komunikowana będzie w mediach ma za zadanie przedstawiać
w prostej formie najważniejsze funkcjonalności BLIKA - szybką wypłatę gotówki z bankomatu, błyskawiczne przelewy na numer telefonu (P2P) i ekspresowe płatności online.

- Żyjemy coraz szybciej i intensywniej, dążymy do tego, by ułatwić sobie codzienne funkcjonowanie. I BLIK jest takim narzędziem, które wychodzi temu naprzeciw - daje nam wygodę, łatwość i bezpieczeństwo płatności. Tym bardziej cieszy nas to, że mamy szansę o BLIKU mówić po raz pierwszy tak szeroko - mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu.

Multimedialna kampania marki BLIK będzie emitowana w najbardziej zasięgowych  i precyzyjnie sprofilowanych kanałach mediowych. np. w telewizji, internecie, social mediach,  a także w wewnętrznych kanałach Banków - uczestników systemu.

Za koncepcję kreatywną, realizację kampanii i produkcję spotów odpowiada agencja Change (Group One), a planowaniem, zakupem mediów i optymalizacją kampanii zajął się dom mediowy Starcom. 

Głównym elementem kampanii jest wyprodukowany przez Easy Hell i wyreżyserowany przez Michała Bulika 45-sekundowy spot, który przedstawia wszystkie zalety BLIKA. W filmie widzimy młodego mężczyznę, który wychodząc z domu zapomniał wprawdzie portfela, ale dzięki temu, że ma przy sobie telefon, może bez problemu przez cały dzień wypłacać, przelewać i płacić BLIKIEM. Pomysł zrodził się z prostej obserwacji, że większość z nas w ciągu dnia właściwie nie odrywa się od telefonu. Stał się on niejako przedłużeniem naszej ręki, dlatego w spocie przyjęto konwencję kamery z telefonu, czyli selfie. 

Link do spotu reklamowego:

https://www.youtube.com/channel/UCNiSe795soA7Leip85Ne-pQ

W spocie wykorzystano muzykę z utworu „Telefon” grupy Fisz Emade Tworzywo, a całość dopełnia hasło spotu - „BLIK i jest. Płacisz, Wypłacasz, Przelewasz”.

Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności - http://www.polskistandardplatnosci.pl.

Podstawowe informacje o Polskim Standardzie Płatności i systemie płatności mobilnych BLIK

BLIK - powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski i Inteligo) obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. System został zaplanowany w taki sposób, aby w szybkim czasie, na tych samych warunkach, dołączyły do niego inne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Od maja 2016 r.
z BLIKA mogą korzystać klienci Getin Noble Banku, od października 2016 r. klienci T-Mobile Usługi Bankowe,
a kolejni wydawcy i agenci są w trakcie finalizacji ustaleń związanych z uczestnictwem w systemie BLIK.

Uruchomienie BLIKA w Polsce stanowiło przełomowy moment procesu tworzenia krajowego, powszechnego standardu płatności, wykorzystującego nowoczesne technologie. Otwartość na współpracę z innymi instytucjami finansowymi na równych zasadach daje perspektywę błyskawicznego rozwoju i ustawicznego powiększania sieci akceptacji płatności telefonem, co jest gwarantem szerokiej gamy możliwości oferowanych użytkownikom.

 

Kontakt dla mediów:

Tomasz Ł. Rożek
+48 882 177 221
t.rozek@unitedpr.pl