Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności.

Pieniądze wracają jak bumerang! Nowa promocja BLIKA w aplikacji mobilnej Allegro

21 mar 2017

20 marca wystartowała nowa promocja BLIKA z Allegro pod hasłem „Z BLIKIEM pieniądze wracają jak bumerang”.

Promocja potrwa do 24 kwietnia 2017 r. Każdy użytkownik, który za zakupy BLIKIEM w aplikacji mobilnej Allegro wyda minimum 30 złotych otrzyma kupon rabatowy o wartości 10 złotych do wykorzystania przy kolejnych zakupach w aplikacji mobilnej Allegro. Kupon można wykorzystać w ciągu dwóch tygodni od jego otrzymania.

Polski Standard Płatności, operator BLIKA wspólnie z platformą zakupową Allegro już od listopada ubiegłego  roku, gdy  udostępniono płatności BLIK na Allegro, wspierają coraz silniejszy wśród Polaków trend mobilnych zakupów.Coraz częściej bowiem kupujemy wyłącznie przy użyciu smartfona. Według danych Allegro już wkrótce ponad połowa ruchu na tej platformie będzie pochodzić z urządzeń mobilnych. Z raportu mShopper2.0, przygotowanego przez Allegro i Mobile Institute wynika, że 37 proc. polskich internautów robi zakupy mobilne, a 53 proc. spośród wszystkich klientów e-commerce kupuje na swoich smartfonach i tabletach.

 

 

- Jest to już nasza kolejna wspólna akcja z Allegro. W styczniu zakończyliśmy akcję promocyjną, związaną z dostępnością BLIKA w Allegro, w której przyznaliśmy aż 100 tysięcy kuponów rabatowych dla osób, realizujących transakcje BLIKIEM. To był ogromny sukces i teraz zamierzamy go powtórzyć, ale już w aplikacji mobilnej Allegro - mówi Anna Nowacka, Dyrektor Marketingu Polskiego Standardu Płatności.

- Ta promocja pokazuje, jak znaczne korzyści może dać polskim markom współpraca z  Allegro. Umożliwiamy dostęp do 16 milionów kupujących w serwisie miesięcznie, dzięki czemu BLIK ma możliwość szybkiego zbudowania lojalnej relacji z wieloma klientami. Co więcej - nasi klienci bardzo chętnie korzystają z takich nowoczesnych rozwiązań, dzięki czemu wzrasta ich satysfakcja podczas zakupów. Wszystkie strony: marki, klienci i Allegro są w tym przypadku zadowolone - mówi Paweł Klimiuk, rzecznik prasowy Allegro.

Więcej informacji na temat promocji w regulaminie dostępnym pod linkiem:  http://www.blikmobile.pl/promocje/allegrobumerang/blik_regulamin.pdf

Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności - http://www.polskistandardplatnosci.pl.

Podstawowe informacje o Polskim Standardzie Płatności i systemie płatności mobilnych BLIK

BLIK - powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski i Inteligo) obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. System został zaplanowany w taki sposób, aby w szybkim czasie, na tych samych warunkach, dołączyły do niego inne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Od maja 2016 r. z BLIKA mogą korzystać klienci Getin Noble Banku, a od października klienci T-Mobile Usługi Bankowe. Kolejni wydawcy i agenci są w trakcie finalizacji ustaleń związanych z uczestnictwem w systemie BLIK.

 

Premiera BLIK w Polsce stanowi przełomowy moment procesu tworzenia krajowego, powszechnego standardu płatności, wykorzystującego nowoczesne technologie. Otwartość na współpracę z innymi instytucjami finansowymi na równych zasadach daje perspektywę błyskawicznego rozwoju i ustawicznego powiększania sieci akceptacji płatności telefonem, co jest gwarantem szerokiej gamy możliwości oferowanych użytkownikom.

 

O Allegro:

Konta na Allegro posiada 20 milionów Polaków, z których blisko 16 milionów odwiedza serwis każdego miesiąca (PBI/Gemius Megapanel). Ponad 85 procent transakcji dotyczy produktów nowych, sprzedawanych po ustalonej cenie. Allegro współpracuje z kilkuset markami, a sprzedaż na platformie prowadzi ponad 100 tysięcy małych i średnich polskich firm handlowych i dystrybutorów. Allegro jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych w kraju i jednocześnie największą platformą handlu elektronicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Według niezależnych badań jest też od lat najsilniejszą marką handlową w Polsce, co potwierdzają m.in ranking Superbrands.

 

Kontakt dla mediów:

Tomasz Ł. Rożek
+48 882 177 221
t.rozek@unitedpr.pl

Paweł Klimiuk
+48 664 412 000
pawel.klimiuk@allegrogroup.com  

 

Jedno kliknięcie BLIKIEM w aplikacji mobilnej KOLEO i masz bilet na pociąg!

17 mar 2017

Zapłacimy BLIKIEM metodą „jednego kliknięcia” za bilet kolejowy na platformie KOLEO - z poziomu strony www i aplikacji mobilnej. To maksymalne ułatwienie dla wszystkich, którzy planują podróż pociągiem.  

KOLEO jest działającą od ponad roku platformą, pozwalającą na zakup biletów kolejowych wielu przewoźników w jednym miejscu, bez względu na liczbę przesiadek.  Jest to połączenie aktualizowanego całodobowo rozkładu jazdy PKP, informacji o cenach biletów i promocjach oraz internetowego systemu sprzedaży biletów.

Na stronie KOLEO.pl (https://koleo.pl/) BLIKIEM można płacić od czerwca ubiegłego roku, a teraz jest to możliwe na zasadzie „jednego kliknięcia” zarówno na stronie www, jak i w aplikacji mobilnej KOLEO. To jedno z pierwszych w Polsce wdrożeń tego typu sposobu płatności.

 

Przy dokonywaniu transakcji BLIKIEM metodą „jednego kliknięcia” dostajemy zaproszenie do zapamiętania danego serwisu. Po akceptacji zaproszenia przy kolejnej transakcji wystarczy wybrać BLIKA i zatwierdzić płatność na swoim telefonie, co znacznie skraca i ułatwia cały proces. Niezależnie od tego każda transakcja wymaga autoryzacji kodem PIN w aplikacji mobilnej banku.

- Szybkość, wygoda i bezpieczeństwo płatności BLIKIEM metodą „jednego kliknięcia”, jednocześnie na stronie www oraz w aplikacji mobilnej zdecydowanie sprzyjają codziennym i powtarzalnym transakcjom, takim jak zakupy biletów na różnych urządzeniach - mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

- Z KOLEO korzystają codziennie tysiące pasażerów i bardzo nam zależy, by mogli kupić swój bilet kolejowy szybko i wygodnie. Dlatego jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy płatności BLIK w aplikacji mobilnej KOLEO metodą „jednego kliknięcia” - dodaje Kuba Czajkowski, prezes Astarium, właściciela platformy KOLEO.

Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności - http://www.polskistandardplatnosci.pl.

System KOLEO jest dostępny na stronie: https://koleo.ploraz https://koleo.pl/android

 

Podstawowe informacje o Polskim Standardzie Płatności, systemie płatności mobilnych BLIK oraz o systemie KOLEO

BLIK - powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski i Inteligo) obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. System został zaplanowany w taki sposób, aby w szybkim czasie, na tych samych warunkach, dołączyły do niego inne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Od maja 2016 r. z BLIKA mogą korzystać klienci Getin Noble Banku, a od października klienci T-Mobile Usługi Bankowe. Kolejni wydawcy i agenci są w trakcie finalizacji ustaleń związanych z uczestnictwem w systemie BLIK. Premiera BLIK w Polsce stanowi przełomowy moment procesu tworzenia krajowego, powszechnego standardu płatności, wykorzystującego nowoczesne technologie. Otwartość na współpracę z innymi instytucjami finansowymi na równych zasadach daje perspektywę błyskawicznego rozwoju i ustawicznego powiększania sieci akceptacji płatności telefonem, co jest gwarantem szerokiej gamy możliwości oferowanych użytkownikom.

 

KOLEO - to unikalna w Polsce platforma pozwalająca kupić bilety kolejowe wielu przewoźników w jednym miejscu. To jedyna tak zaawansowana technologia stworzona przez zespół polskich inżynierów i programistów oraz miłośników kolei. KOLEO rozwiązuje problemy polskich pasażerów – brak informacji o cenie biletu, gąszcz taryf i ofert oraz trudny zakup biletów. KOLEO to unikalne rozwiązanie dla pasażera, który dzięki temu ma pewność, że dostanie zawsze najlepszą ofertę, bez względu czy podróżuje sam czy wraz z rodziną lub znajomymi.

 

Kontakt dla mediów:

BLIK / Polski Standard Płatności Sp. z o.o.

 

Tomasz Ł..Rożek
+48 882 177 221
t.rozek@unitedpr.pl

KOLEO / Astarium Sp. z o. o.

 

Maciej Dutkiewicz

+ 48 502 708 181

maciej@koleo.pl