Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności.

BLIK najpopularniejszą metodą płatności w Multikinie

11 wrz 2017

Pod koniec 2015 r. Polski Standard Płatności rozpoczął współpracę z Multikinem, której efektem było wdrożenie płatności mobilnych BLIK. Z danych Multikina wynika, że obecnie średnio 40 proc. sprzedanych biletów do kina pochodzi właśnie z kanału mobilnego. Odsetek transakcji BLIKIEM w Multikinie wynosi nawet do 20 proc. wszystkich transakcji miesięcznie, w tym ponad jedna trzecia to transakcje realizowane metodą „jednego kliknięcia” (tzw. One Click).  

BLIK wystartował w lutym 2015 roku. Jeszcze w tym samym roku klienci Multikina mogli płacić BLKIEM za bilety w kinie, na stronie Multikino.pl i w aplikacji mobilnej sieci kin.

– Ponad połowa klientów e-commerce kupuje przez urządzenia mobilne. Wśród posiadaczy smartfonów aż 56 proc. korzysta z płatności mobilnych. Grupa użytkowników bankowości mobilnej w Polsce przekroczyła w drugim kwartale 2017 roku 8,2 mln. Dziś już nikt nie ma wątpliwości, że żyjemy w erze mobilnej. Multikino jest partnerem, który to umiejętnie wykorzystuje m.in. poprzez wdrożenie BLIKA – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.   

Od końca 2015 roku klienci Multikina mogą płacić BLIKIEM, wpisując sześciocyfrowy kod BLIK na stronie sklepu i potwierdzając transakcję w aplikacji mobilnej swojego banku w swoim  smartfonie. W efekcie BLIK znalazł się od razu na szóstym miejscu wśród wszystkich metod płatności w sieci multipleksów. W krótkim czasie co dziesiąty kupowany bilet był opłacany BLIKIEM. Konwersja zakupowa, czyli finalizacja zakupu, sięgnęła aż 90 proc. – więcej niż jakakolwiek inna metoda płatności.

Wiosną 2017 roku Multikino zdecydowało się wdrożyć kolejną innowację – zakup metodą „jednego kliknięcia” (tzw. One Click) – z wykorzystaniem systemu BLIK. Multikino było pierwszą siecią kinową w Polsce, która wdrożyła One Click w sprzedaży biletów na stronie internetowej i w aplikacji.

– Dzięki wdrożeniu kolejnej innowacyjnej funkcjonalności, BLIK stał się numerem 1 wśród metod płatności na Multikino.pl i w aplikacji. W maju 2017 roku za co piąty bilet klienci płacili BLIKIEM. Obecnie jest to 13-17 proc. transakcji miesięcznie. Nowe rozwiązanie szczególnie dobrze sprawdza się w kanale mobilnym – mówi Mariusz Spisz, Commercial Director w Multikinie.

One Click jest funkcją, która maksymalnie skraca i upraszcza zakup, a jednocześnie zapewnia bezpieczeństwo transakcji. W trakcie pierwszej transakcji klient dostaje możliwość „zapamiętania” sklepu. Robi to, zaznaczając odpowiednią opcję w swojej aplikacji bankowości mobilnej. Przy kolejnym zakupie w tym samym sklepie wystarczy już tylko wybrać BLIKA jako metodę płatności i zatwierdzić operację w aplikacji mobilnej na swoim telefonie.

– Multikino od początku było otwarte na innowacje i potrzeby nowoczesnych konsumentów. Dzięki wdrożeniu BLIK One Clicka klienci sieci korzystają z najwygodniejszej metody płatności w internecie, a Multikino uzyskuje wysoką konwersję sprzedażową – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2017 r. Polacy zrealizowali BLIKIEM łącznie prawie 13 milionów transakcji. W samym drugim kwartale 2017 r. liczba transakcji BLIKIEM wyniosła blisko 7 mln – to wzrost o 21 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału. W tym czasie Polacy zapłacili BLIKIEM za zakupy w internecie ponad 4,2 mln razy.

 

50 złotych rabatu za płatność BLIKIEM na Showroom.pl

10 sie 2017

Klienci Showroom.pl, którzy zrobią zakupy za minimum 300 złotych i zapłacą za nie BLIKIEM, dostaną 50 złotych rabatu. Promocja BLIKA na Showroom.pl obowiązuje do końca sierpnia lub wyczerpania promocyjnej puli. Showroom.pl, lider wśród platform sprzedaży mody, jest kolejnym partnerem Polskiego Standardu Płatności z tej branży.

Współpraca sklepu internetowego Showroom.pl i Polskiego Standardu Płatności – operatora systemu płatności mobilnych BLIK – zaowocowała atrakcyjną promocją. Zakupy na kwotę min. 300 złotych opłacone za pomocą BLIKA zostaną nagrodzone rabatem w wysokości 50 złotych. Aby skorzystać z rabatu należy wpisać w polu „Kod rabatowy lub karta upominkowa” hasło „BLIK”. Wówczas rabat naliczy się automatycznie. Promocja potrwa do końca sierpnia lub do wyczerpania puli przeznaczonej na rabaty.

– Kontynuujemy współpracę ze znanymi markami. Naszym celem jest oczywiście popularyzacja BLIKA. Showroom.pl jest naszym kolejnym partnerem ze świata mody – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności. –  Co istotne dla klientów Showroom.pl promocja łączy się z innymi zniżkami oferowanymi przez sklep. Krótko mówiąc, niezależnie od tego, czy ktoś kupuje towary o obniżonej przez sklep cenie czy też nie, za samo płacenie BLIKIEM otrzyma rabat, jeśli wartość jego zakupów przekroczy 300 złotych – dodaje.

Płatność w internecie to najpopularniejszy sposób na korzystanie z BLIKA. W drugim kwartale 2017 r. Polacy zapłacili BLIKIEM za zakupy w internecie ponad 4,2 mln razy – to 61 proc. wszystkich transakcji BLIKIEM.