Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zapoznaj się z polityką prywatności.

BLIK i jest. Połowa ceny biletu kolejowego trafia z powrotem do pasażera!

25 kwi 2017

Promocja dla klientów KOLEO! Każdy podróżny, który kupi bilet kolejowy, używając systemu płatności mobilnych BLIK dostanie zwrot 50 procent  wartości biletu.

W jaki sposób zapłacić w  w KOLEO za bilet kolejowy BLIKIEM i dostać zwrot połowy  wartości biletu?

To bardzo proste - w aplikacji KOLEO wystarczy znaleźć odpowiednie połączenie, a podczas dokonywania płatności wybrać BLIKA. Po kilku dniach na konto KOLEO pasażera trafi kwota  równa połowie wartości kupionego biletu. Za te pieniądze można kupić  bilety na kolejny pociąg. Jeżeli  ktoś jeździ często tą samą  trasą i zapłaci za bilet BLIKIEM, co trzecia podróż będzie  bezpłatna!

Dodatkowe informacje: od wtorku, 25 kwietniawww.koleo.pl/blik

KOLEO - najłatwiejszy sposób, by kupić bilet kolejowy

KOLEO jest jedynym systemem w Polsce, który pozwala na zakup  biletów kolejowych wielu przewoźników dokonując  jednej  transakcji. KOLEO, dzięki pełnemu rozkładowi jazdy pozwala na zaplanowanie podróży koleją nawet z przesiadkami. Rodzima technologia gwarantuje pasażerowi zakup biletu w najlepszej cenie i pozwala korzystać z promocji, ulg i specjalnych ofert.  

Podstawowe informacje o systemie płatności mobilnych BLIK

BLIK jest pierwszym systemem płatności mobilnych w Polsce. Został uruchomiony w lutym 2015 roku i korzysta z niego w tej chwili ponad 3,5 miliona klientów Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (oraz Orange Finanse), PKO Banku Polskiego (oraz Inteligo), Getin Noble Banku i T-Mobile Usługi Bankowe. Od momentu, gdy system został uruchomiony dokonano nim ponad 10 milionów transakcji. BLIKIEM można płacić w ponad 180 tysiącach terminali płatniczych w sklepach stacjonarnych, kawiarniach i lokalach usługowych oraz niemal we wszystkich polskich sklepach internetowych (także błyskawiczną metodą „jednego kliknięcia”) za pośrednictwem działających w Polsce agentów rozliczeniowych i integratorów płatności. BLIK to także wygodna i bezpieczna wypłata gotówki z większości, czyli około 15 tysięcy bankomatów oraz płatności bezpośrednio na numer telefonu w usłudze P2P (w tej chwili jest to możliwe w ING Banku Śląskim, Banku Millennium, Banku Zachodnim WBK, mBanku i PKO Banku Polskim).

 

Kontakt dla mediów - Polski Standard Płatności:
Tomasz Ł. Rożek
+48 882 177 221
t.rozek@unitedpr.pl

Płatności BLIKIEM u kuriera DPD Polska

20 kwi 2017

Z początkiem kwietnia br. DPD Polska wprowadziła możliwość realizacji należności za pobranie przez system BLIK na terminalach płatniczych u kuriera. DPD Polska jest pierwszą firmą kurierską w kraju, która we współpracy z Polskim Standardem Płatności Sp. z o.o. i IT CARD zaoferowała to rozwiązanie.

System płatności mobilnych BLIK umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie szybkich płatności w sieci tysięcy sklepów i punktów usługowych, wypłacanie gotówki w bankomatach oraz dokonywanie płatności w internecie. Jest to instrument płatniczy pozwalający na realizację transakcji z wykorzystaniem najpopularniejszych aplikacji mobilnych banków  w Polsce. Użytkownik autoryzuje płatność za pomocą bezpiecznego, jednorazowego sześciocyfrowego kodu wyświetlanego w aplikacji bankowej.

- BLIK to szybka i bardzo wygodna forma płatności. Rozwiązanie to świetnie uzupełnia zaoferowaną kilka miesięcy temu możliwość zapłacenia kartą za pobranie. Konsumenci coraz bardziej cenią sobie komfort, a BLIK mu służy  - mówi Rafał Nawłoka, prezes Zarządu DPD Polska. - Bezgotówkowe rozliczenia, zarówno za pomocą karty płatniczej, jak i systemu BLIK podnoszą także poziom bezpieczeństwa pracy kurierów i zapewniają łatwiejszy transfer środków z pobrań na konta e-dostawców.

Dokonywanie płatności za pobraniem przy pomocy kodów BLIK jest łatwe i intuicyjne. Odbiorca przesyłki informuje kuriera o chęci zapłacenia BLIKIEM i poprzez aplikację mobilną swojego banku generuje kod BLIK. Otrzymany kod należy wpisać na terminalu płatniczym i potwierdzić transakcję w aplikacji bankowej.

- Miejscem spektakularnego wzrostu popularności BLIKA są płatności w momencie wykonywania zakupów online. Polski rynek ceni sobie również możliwość uregulowania należności za pobraniem przy odbiorze towaru, co w przypadku BLIKA jest dla użytkownika wygodne i bezpieczne. DPD jest naturalnym partnerem dla Polskiego Standardu Płatności na ostatnim etapie zakupów w Internecie - w przypadku użytkowników, którzy wybierają płatność przy odbiorze - mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności.

- Cieszy nas, że pilotaż płatności elektronicznych uruchomiony na urządzeniach udostępnionych przez Planet Pay pod koniec ubiegłego roku zakończył się w tak krótkim czasie pełnym wdrożeniem. Poszerzenie funkcjonalności 5000 terminali o płatność BLIK daje odbiorcom przesyłek nie tylko wygodę, ale także możliwość wyboru sposobu płatności -komentuje Adam Matyaszek, wiceprezes Zarządu Centrum Technologii Płatniczych IT Card, właściciela marki Planet Pay. 

O DPD Polska

DPD Polskajest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej
w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 5000 kurierów doręczających rocznie ponad 100 mln paczek. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz ze spółką DPD Strefa Paczki, której oferta DPD Pickup przeznaczona jest dla klientów indywidualnych oraz firmę spedycyjną ACP GF. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek.

DPDgroup doręcza codziennie 4 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. Geopost w 2016 zanotowała przychody w wysokości 6,2 mld euro.

O Polskim Standardzie Płatności i systemie płatności mobilnych BLIK

BLIK -powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski i Inteligo) obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. System został zaplanowany w taki sposób, aby w szybkim czasie, na tych samych warunkach, dołączyły do niego inne krajowe banki i firmy rynku finansowego. Od maja 2016 r.
z BLIKA mogą korzystać klienci Getin Noble Banku, a od października klienci T-Mobile Usługi Bankowe. Kolejni wydawcy i agenci są w trakcie finalizacji ustaleń związanych z uczestnictwem w systemie BLIK. Premiera BLIK w Polsce stanowi przełomowy moment procesu tworzenia krajowego, powszechnego standardu płatności, wykorzystującego nowoczesne technologie. Otwartość na współpracę z innymi instytucjami finansowymi na równych zasadach daje perspektywę błyskawicznego rozwoju i ustawicznego powiększania sieci akceptacji płatności telefonem, co jest gwarantem szerokiej gamy możliwości oferowanych użytkownikom.
Więcej informacji na temat nowego systemu płatności mobilnych BLIK można znaleźć na stronie http://www.blikmobile.pl oraz na stronie Polskiego Standardu Płatności -http://www.polskistandardplatnosci.pl.

O IT CARD

IT CARD obsługuje ponad 5000 bankomatów, w tym 2500 bankomatów i ponad 180 wpłatomatów własnej sieci Planet Cash. ITCARD działa również w obszarze terminali płatniczych POS oraz obsługi kart płatniczych
i płatności internetowych. Z myślą o zmieniających się potrzebach klientów, nowoczesne bankomaty firmy ITCARD poza standardową wypłatą, możliwością sprawdzenia salda czy doładowania telefonu komórkowego oferują także takie funkcje jak wpłaty na konto, wypłaty BLIK a w wybranych bankomatach usługę wypłat biometrycznych - Finger Vein.

 

Kontakt dla mediów - Polski Standard Płatności:
Tomasz Ł. Rożek
+48 882 177 221
t.rozek@unitedpr.pl